Her kan du søke om medlemskap i Norsk Traumeterapeutforening:

Søknadsskjema

Mer om medlemskap i Norsk Traumeterapeutforening:

Vi har følgende typer medlemskap:

• Praktiserende  traumeterapeut IoPT
    Passer for praktiserende traumeterapeuter IoPT med godkjent utdanning fra DGfs-godkjent utdanningsinstitusjon. Får forsikring gjennom vår felles polise i Gjensidige. Oppfyller NTF sitt krav om Profesjonell Faglig Oppdatering (PFO). Kan bruke NTFs logo. Oppføres  på listen over praktiserende traumeterapauter på vår hjemmeside. Du mottar all informasjon fra NTF og mottar vårt fagblad.  (1900 kr pr.år)
  • Traumeterapeut IoPT uten faglig oppdatering og forsikring.
    Traumeterapeut som har gjennomført utdanning innen IoPT,  som ikke har
    godkjent faglig oppdatering,  er uten forsikring gjennom NTF,  men som likevel ønsker medlemskap i NTF. Du mottar all informasjon fra NTF og vårt fagblad. Du oppføres på listen over medlem uten egen praksis på vår hjemmeside. (1000 kr.pr år)
  • Studentmedlem
    For alle som er under grunnutdannelse eller videreutdannelse ved DGfs-godkjent utdanningsinstitusjon. Du mottar all informasjon fra NTF og vårt fagblad, og får en oppføring som student på vår hjemmeside. (700 kr. pr. år)
  • Pensjonistmedlem
    For alle som er pensjonister og som ikke lenger driver egen traumeterapeut praksis. Du mottar all informasjon fra NTF og vårt fagblad. Får en oppføring som pensjonist på vår hjemmeside. (700 kr pr.år)
  • Støttemedlem
    For personer som er opptatt av faget. Du mottar all informasjon fra NTF og vårt fagblad, men blir ikke oppført på vår hjemmeside. (1000 kr.pr.år)

For å søke om medlemskap må du først ha lest NTF sine vedtekter . Deretter fyller du ut søknadsskjemaet.