Traumeterapeuter IoPT

Nedenfor finner du en oversikt over våre medlemmer. Listene får du tilgang til ved å aktivere linken i overskriften til hver gruppe.

•  NTF medlemer med godkjent profesjonell faglig oppdatering(PFO) og forsikring gjennom NTF.
    Medlemmer på listen er NTF godkjente traumeterapeuter  som er utdannet innen IoPT som  inkluderer flergenerasjonell traumeterapi. De oppfyller kravene til å holde seg faglig oppdatert, går regelmessig i veiledning hos NTF godkjent veileder og har forsikring knyttet til sitt medlemskap. De har forpliktet seg til å arbeide i henhold til NTF sine vedtekter og etiske retningslinjer.
  • NTF godkjente veiledere.
    Veilederne på listen er godkjent av Norsk Traumeterapeutforening. Veilederne er utdannet i systemisk (IoPT) veiledning og kvalifiserer for å veilede NTFs traumeterapeuter, helsepersonell, studenter og andre som arbeider med mennesker. De oppfyller kravene til NTFs traumeterapeuter med forsikring, har i tillegg minst to års praksis  og fyller veiledersertifiseringsutvalget i NTF sine krav.
  • NTF medlemmer uten PFO og NTF’s forsikring
    Medlemmene på listen har gjennomført utdanning innen IoPT men har ikke godkjent faglig oppdatering og er uten forsikring gjennom NTF.
  • NTF studentmedlemmer
    Studentmedlemmer som er under utdanning innen IoPT.